Merhabalar, bebeğim 2800 gram doğdu ama sonrasında çok iyi toparladık emziriyorum ve şuan 3 aylık. Kilosu 7200 gram. Doktorumuz da her sy kontrol ediyor. Kilosu hakkında herhangi bir olumsuz yorumda bulunmadı şimdiye kadar ama az önce sosyal medyada çocuk doktorlarından birinde benim bebeğime benzer kiloda olan bir bebek için “dev gibi büyüyen bir bebek, hormonlara bakılsın”demiş. İçim içimi yiyor tabi bizle benzer kilolarda olan var mı doktorlarınız ne diyor acaba?