Mom9 Merhaba Kraftın park yatağını aldım. Ölçüleri 70*110. İçine yatak alıcam hangi markayı önerirsiniz? Ortapedik terletmeyen ve katlanabilir olması tercihim
Hotic Mom9 kraftın pamuk yatağını aldık ama acayip terliyor ya. Aslında terleyen bi cocuk ama bilmiyorum bu kadarı normal mi yoksa yataktan mı 🤷♀️
Asli777- Mom9 70*110 ölçülerine göre yatak bulmak zor ben çok zorlandım en azından. Bulamazsan aldığımı öneririm henüz kullanmadım ama yorumları iyiydi
Mom9 Hotic internette yorumları inceledim terleme konusunda bişey dememişler. Oda sıcaklığı ya da üstü mü kalın geliyor?
Hotic Mom9 demek bizimki cok terliyor. Emerken bile kafası boncuk boncuk terliyo bazen. Üstü ince de olsa terliyo kalın da olsa.