Kızlar kusma ishale yakalandık 17 aylık olan bı tik topladi . Ama 6 yaş iki gece once bı anda kustu baya öyle böyle değil . Dr hemen serum yaptı . Ama bugün ucundu gun olcak yiyip içmiyor . Çok üzülüyorum anne karnım ağrıyor halsizim diyor . Mide bulantısı için motis veriyorum birde ishal için probyotik kullanıyorum . Ne yapcagimi şaşırıyorum yarım CBrdagi kefir içti bugün geçiştirdi her öğünü ☹️