seda2 tetanoz aşısından bahsediyorsunuz galiba. Ben olmuştum ikinci gebeligimde de. Doktoruma sordum bi doz olabilirsin dedi. Sağlık ocağı daki ebem de ne olur ne olmaz yapalım bı doz dedi. Ben asılara devam etmiştim bu arada yani dogurduktan sonra da yani o yzuden bı doz oldum