Kızlar 13 gün önce ilk bebeğimi doğurdum. Allahıma şükür çatlağım kilom vs olmadı, göbeğimde kalmadı. Zaten eğitmen olduğum için gebeliğimde de dikkat ettim. Her neyse konuya geleyim. Eşimle 13 yıldır beraberiz, 4 yıldırda evliyiz. Çok güzel bir evliliğimiz var sonsuz şükürler olsun… Gebeliğimde eşim öyle içten öpüp sarılırdı ki… doğumdan sonra kızımızı öpüyor kokluyor bu çok güzel bir şey ama işe giderken işten gelirken öpüp sarılmamaya başladı, nasılım diye bile sormaz oldu😞 kayınvalidem ve pederim bende.. onsan mı bilmiyorum ama kendimi
Öyle yalnız ilgisiz hissediyorum ki.. asla duşsuz karşılamam, yeni doğum yaptığım için ve kızımı emzirdiğim için sürekli pijamalıyım 😞 bilmiyorum çok sevgisiz hissediyorum kendimi😞