Altı aylık oğlumu sünnet ettirdim aynı zamanda abisine beş yaşında sünnet oldu ani bir kararla biz hastaneye gittik şöyle bir durum yaşadım normalde özel hastanede yanında bulunmam gerekiyordu en azından lokal olanda diğer oğlum genel anestezi olduğu için hani beni almadılar diyelim peki altı aylık olan bebeğime neden almadılar onu inanın bilmiyorum Daha sonrasında şüphelendim hatta acaba damar yolu açtıkları için uyuttular falan diye düşündüm ama doktor ısrarla lokal lokal deyip durdu neyse küçük olana bardak koymam gerekiyor sanırım ama bu bardak çok sık bir şekilde kayıyor ne yapmam gerekiyor , Ve diğer oğlum da sünnet kilodu kullanmıyor psikolojik midir bilmiyorum ağrıyor deyince gıdıklanıyorum diyor o yüzden çıplak şekilde kaldı pansuman çıkmadan önce geziyor yürüyor koşup oynuyordu resmen pansuman çıktığından beri çocuk yatak döşek oldu