Kızlar selam , oğlum bu ayın ortasında 4 yaşına girdi . Her çocuk gibi zorlukları var fakat beni en en zorlayan özelliği heerrrr gördüğü şeyi istemesi üstüne birde ağlaması . Hani öyle yiyecek içecek de değil telefoncunun önünden geçtik bugün telefon için ağladı 😐 daha ne kadar saçmalayabilir diye düşünüyorum 😂 artık gülüyorum da . Cidden çok yoruldum ablam arkadaşlarım çok şımarttınız her istediğini aldınız diye diyor . Ben çok zorluk çektim hala bile çekiyorum onun isteklerine kayıtsız kalamıyorum kıyamıyorum . Verebileceğiniz bir fikir var mı ? Bu arada konuşarak anlatıyorum ama asla anlamak istemiyor dinlemiyor özellikle son bir yıldır çığırından çıktı. Sağolun okuduğunuz için