Kızlar selam ben 3. Ayımızdan beri sağım yaparak besliyorum son 2 haftadır felan da sütü çok yetiştiremediğim için mamaya da geçtim günde 2 defa veriyorum ama şöyle bir sıkıntımız var deneyimli annelerimiz varsa yazabilir mi lütfen. Bebeğim 3-4 saatte bir anca 100 cc süt ya da mama içiyor yani günlük toplam 300-400 cc içmiş oluyor bana çok az geliyor bu miktar çok uzun sürüyor açlık süresi ama az içiyor bu neden kaynaklanabilir. Biberonu verdiğimde almak istemiyor bende aç değil diye düşünüp vermiyorum ama çok az geliyor yani. Acaba biberonun akışından dolayı felan da olabilir mi ?