bozkus1803 aynısının tıpkısını yaşadık bizde 5 ay 18 günlüğüz bi kaç güne geçer inşallah
Yeğenim var o da 9 aylık o uykularından prenses gibi uyanıyo kalkıyor kendisi mırıldanıyor kameraya gülümsüyordu o dönemde ben psikolojiyi bozmuştum benimki ağlayarak uyanıyo, uyanacağı dakika elim ayağım titriyordu nasıl sakinleştireceğim diye
Elleriyle yanaklarını ovalaya ovalaya uyandırırdı kendini sanki bi yeri aciyor gibiydi ama düzeldi inşallah sizinkide çabucak geçer