Bn 1yasina girince hamile kaldım şuan biri küçük 7 aylık büyük oğlum 28 aylık aralarında 1yil 9 ay var ama suanki aklım olsaydı önce bezi biraktirirdim ikinci çocuk yüzünden büyük oğluma istediği ilgiyi veremiyo gibi hissediyorum bazen çok yorucu her anlamda yapmayın yapmayın güzel yanı beraber buyuyolar ama ikiside ilgi isteyeceği zmnlar ikiye bolunuyosun yapma 3 4 yaşında yap şahsen bn 3.4.cuyude yapmak istiyorum biyandan ama diyorum biraz buyusunler hele bı 9 10 yaşında gelsinler blki o zmn nasip 🤣