Kızlar bebeğim 1 ay kadar hipp kullandı kabız yaptığı için onu bıraktık 2 aydır sma kullanıyorduk memnunum aslında her ay 1 kilo aldırdı ama iştahsız içmeye başladı doktorumuz içtiği cc miktarını az buldu değiştirebiliriz belki başka mamayı daha iştahlı içer dedi diye golden goat aldım bugün deneme amaçlı ama onuda aynı miktarda ve aynı iştahla içiyor. Sizce tekrar sma döneyimmi yoksa yeni mamalar denemeye devammı edeyim? Bir zararı olurmu bu şekilde değiştirmenin? Kilo aldıran mama tavsiyelerinize açığım ☺️