Merhabalar, ben bebek doğduğundan beri sürekli kusmasın diye yan yatırdım bu konuda korkum vardı. 2. Aydan sonra geceleri uyanmadan emdiği için gazını da çıkarmadan yatağına geri yan koyuyordum uykuya devam ediyordu gaz sıkıntısı ve uykuda kusma yaşamadık bu zamana kadar.
3 ay 21 günlük olduk ve iki gündür yatarken tamamen dönmeye başladı. E şimdi yan yatırsam dönebilir, düz yatırsam kusabilir benim kafam yandı. 🤦🏻♀️Önerileriniz nelerdir, nasıl yatırmam lazım? Hareketli bir çocuk ama derin uykusunda da döner mi bilemedim.
Teşekkürler şimdiden 🙂