Huma_kus34 Kılzar adetim 4 gün geçti dün kan testi verdim nagatif çıktı sonuç kaç gün geçerse gecsın doğrumdudur yani belırlı bır günü varmı kan testının
pinkbutterfly06 Huma_kus34 geç döllenme olduysa olabilir benim adetim 3 gün geçti kan negatif gelmişti 1 hafta sonra yani adetim 10 gün geçince pozitife döndü ilk oğlumu o şekilde aldım kucağıma
keyfimbilir Benim 16 gün gecikti kan verdim negatif ve halen de olmadım kan da varrdim ona rağmen rahat değilim ya neden böyle uzadı diye 🥲
Huma_kus34 keyfimbilir yaa oha böyle olupta hamıle olan varmı acaba salgın bı hastalık varmış ben tad koku almıyorum şehır dışına çıkmıştır ondan acaba dıyorum ama nebılıyım ılacta ıcemıyorum /(
keyfimbilir Huma_kus34 sende mi daha olmadın , umarım salgındir çünkü baya uzamaya başladı,ve hiç bir belirtisi yok olmama dair ,uzak yere gittiysen de hava değişimi mutlaka etki ediyor canım
Huma_kus34 pinkbutterfly06 siz istyerekmi oldu yoksa kazayamı kurban biz istemoruz ama bı şüphelendım eşim kendınden çok emin konuşuyor ihtımal bıle vermıyo 😅
pinkbutterfly06 Huma_kus34 kazara oldu ama iyiki olmus diyorum şimdi bi kere şüpheli ilişki oldu onda da olacağı varmış