SooMin 1 aylık bebeğim, maalesef doğuştan göbek fıtığı ile dünyaya geldi şuan takipte, bu durumu yaşayanlardan bilgi almak istedim 🥹
2prensesimvarcanim SooMin biz yaşadık ilk defa karsilasmistim böle biseyle çok endiselenmistm masaj yaparken falan karnına o sanki kayıyordu canı acıyor mu die düşünmeden edemiyordm Çocuk cerrahisi baktı 3 yasa kadar kendiliğinden geçer dedi eğer geçmezse küçük bir operasyon ile alınır demişti
defnevedoruk SooMin kızımdada vardı şimdi oğlum var 2 aylık olucak cumartesi ondada var, sıkmayın canınızı hiç
SooMin defnes32 Hadi ya 2 yaşa kadar takip dendi ameliyat neden edildi acaba okuduklarımda genel olarak takipte kalınmış 😕
defnes32 SooMin doğar doğmaz yapılacaktı zor beklediler hatta kırkının çıktığı gün yaptılar hemen belki farklı bir durum vardı
defnevedoruk SooMin çok ağlayan bir bebek mi? Kızım kolikti onun ki çok büyüktü oğlum biraz daha sakin onunki daha küçük sıkma canını
SooMin defnevedoruk İlk oğlum kolikti ona göre daha iyi aslında anlam veremedim başta çok hafif büyüktü birden bire aşırı büyüdü gördükçe içim cız ediyor