Minigim38 Ya kızlar şu 3 4 gündür bebeğim sabah kahvaltısı akşam yemeği yemez oldu sadece öğlenleri yarım muz yiyor bu kadar gün boyu yediği sadece bu neden olabilir sizce. Bu aylarda normal mi acaba ekran bile açıyorum asla yemiyor
papatyam-34 Minigim38 Oğlum da 34 aylık inanılmaz iştahsız ne sabah kahvaltısı var ne de akşam sadece salatalık ve üzüm yer bir lokma ekmek zor veriyorum inşallah geçicidir
Minigim38 papatyam-34 bu aya özgü bisey mi acaba 4 gün sonra tam 34 olacak normalde de az yerdi ama şimdi hiç ama hiç yemez oldu