aysme Kızlar bu durumu yaşayıp tamamen geçmiş olan var mı ? Birde sarı kantoran yağına iyi geliyor diyorlar denediniz mi ?
sinif07188 aysme çocuk cerrahisine başka bir rahatsızlık için gitmiştik. Hafif kapanıklık var dedi. O an orada eli ile açtı. Alttan yarım cm kadar ancaydı.
presnsesinannesi Benm kizimda vardı geçti çok şükür iki yaşını gormeden. Bı doktor krem önermişti ama kullanmadım erken ergenlik yapıyormuş. İstersen cerrahi müdahale edelim dedi kesi atiyorlarmis onu da yaptırmadım. Kendiliğinden geçti. Ellemedim hiç.
mamaisqueen presnsesinannesi merhaba yaklaşık kaç cm kapanıklık vardı ne zaman farkettiniz ve ne zaman geçti acaba
presnsesinannesi mamaisqueen merhaba kaç cm olduğunu söylemedi doktor sadece vajinal yapışıklık var dedi o yüzden tekrar ediyor enfeksiyonu dedi. O kadar bilgi verdi 6 sene oldu tabi. Geçti şükürler olsun
mamaisqueen presnsesinannesi 3 aylık henüz bir müdahale yapılmadı bize Hametan sürmeye başladım evde kendim
presnsesinannesi mamaisqueen anladım. Ya siz bilirsiniz ama ben açıkçası çok krem sürmedim kimyasal diye sonuç olarak pişik kremini bile nadir kullandım. Islak mendil bile kullanmadım pamukla temizledim altını. Buyunce geçiyor yani 1 yaşına gelince açılmıştı zaten
mamaisqueen presnsesinannesi benimki yarım kapanık ama sizin de öyle miydi bende müdahale ettirmek istemiyorum sadece daha çok kapanır diye korkuyorum
presnsesinannesi mamaisqueen bana doktor tam ayrıntı vermedi ama baktığımda baya kapanikti görünmüyordu idrar çıkışı yeri baya icerideydi. Baska bir doktora daha gidin isterseniz. Ya da Instagramda Ali Fuat serper diye çocuk doktoru var baya iyi. Bu konuyla ilgili yazısı vardı