edasusari şuan 18 günlük olduk. 2 saatte bir her memeyi 15 er dk emziriyorum 3 saatte bir de mama veriyorum ama mama vermeden önce tekrar emziriyorum sütüm artsın diye henüz 1 aylık olmadığı için biberon vermedim meme reddi yapmasın diye şırıngayla veriyorum.mamayı verdikten sonrada fırsat bulursam pompa yapıyorum sütüm artsın diye pompada fazla çıkarsa mama yerinede onu içiriyorum falan falan 😂 büyük bir karmaşanın içerisindeyim hem mama vermek istemiyorum hemde aç kalıyor diye kesemiyorum da sütüm tam kapasite olursa kontrollü şekilde azaltıp kesicem artmazsa bu şekilde devam. Dr umda demişti Her zaman önce meme doymadığını farkedersen mama takviyesi