Berfin_44 Kızlar bebeğimin boynunda çıban çıkmış 1 taneydi ikinciye bir daha çıkıyor.Bulunduğum ilçe de çocuk doktoru bir tane var o da izine çıkmış ne yapmam lazım başına gelen var mı