benanok Yenidoğan Zaten her emzirme sonrası az az sık sık kaka yapıo ve normal deniyor 💁🏻♀️Kızım öyleydi. Şimdiki bebeğim de dediğiniz gibi çok sulu yapıo. Kızım az az sık sık, yapardı, bu şimdi 4aylık olcak yapmıyor yapmıyor, en son bi yapıo batmayan, kirlenmeyen yer kalmıyor 🙄🤣