Miray08 Bebeğim 2 ay 12 günlük bugün aşılarını yaptırdım rota aşısınıda yaptırıcam ne zaman yapılması gerekiyor direk eczaneden alabilir miyim sizler yaptırdınız mı ne düşünüyorsunuz?