sjhdje şu an hiçbir şey yapmıyorum sadece emziriyorum bir süredir haftada 2 kez gerileme vs var mı diye tartmaya götürüyordum onu da bırakacağım. 40 gündür falan geçmeyen ishalimiz var onun kilo aldırmadığını düşünüyorum birde reflüden şüpheleniyoruz perşembe günü ultrason ile bakılacak midesine. Bunun dışındaki tüm tetkikleri de yaptırdık bişey çıkmadı şükür.
- ay muayenesine kadar biraz salıcam çünkü mental olarak çok yoruldum. Çok hareketli bir bebek huzursuzluğu vs yok böyle kendimi teselli ediyorum.