aydefe (Biraz uzun oldu ama önemli)
Merhabalar benim de oğlum 4 aylık ben de sünnet ettirmek istiyordum. Pipisinin orada bir beyazlık vardı (su toplamış gibi) onu göstermek için dün doktora gittik. Baştan söyleyim o beyazlık hemen hemen her bebekte olurmuş sıkıntı yapmayın dedi olanlar korkmasın ☺️
Ek olarak ben de doktora sordum sünnet yaptırmak istiyorum diye, doktorun söylediği, 6 aydan önce sünnet yaptırırsanız ileride erken boşalma sorunu olabiliyormuş. Ve dini yönden de tıbbi yönden de size anlatayım, yahudiler ve diğer müslüman olmayan birçok dinler bebekleri çok küçükken sünnet ediyormuş. Peygamber efendimizin dediği ise onlar ne yapıyorsa siz tersini yapın dedi
Bir de bebeği küçükken sünnet ettirdiğinizde pipinin ne işe yaradığını anlamıyor dedi. Az daha büyürse onunla oynamaya başlayacak çekecek vs., en uygun zaman 5 yaşından sonra dedi. Hatta kendi oğlunu da 7 yaşında sünnet ettirmiş. ☺️
Ben de oğlum korkmasın diye yakın zamanda istiyordum ama doktorla konuştuktan sonra fikrim değişti ☺️