Kızlar kendime göre kurduğum Bi düzen öğlen 1 de 2 yumurta 2 tam buğday ekmeği çay ve kahvaltılık yiyorum bazen öğlen 2 yi de bulabiliyor bu saate kadar su içiyorum sadece akşam 5bucuk altı gibi bir soda diyet bar biraz badem yiyorum başkada bisey yemiyorum bu şekilde çok güzel doyuyorum kahvaltıdan sonra 30 dk lesli akşam da 40 dk yürüyüş yapıyorum sizce nasıl