Kizlar bebegim 22 nisanda 37+1 3080 kg 48 cm dogdu 4 aylik sayiliriz en son ayin 10 unda olcum yapildi 6300 kg 65 cm boy kaynanam zayif duruyo mama baslayalim dedi evde kilo kontrolü yapmaya calisiyorum kendim tartilip sonra kucagimda tartiliyoruz tekrar ona bakinca kilosu suan 6500 6600 arasi olmasi lazim eger dogruysa bazen farkli cikiyo cunku surekli emziriyorum gogsum kucuk cabuk bitiyo bazen tam dolmadan emziriyorum ama cocuk emiyo yani sürekli bilmiyorum bana bi fikir verin kucuk goguslu anneler ozellikle neler yapiyosunuz emzirmeden sonra mama mi veriyim gerek var mi aslında vermek istemiyorum ama bi dusunduruyo yani