isimsiz43 muhtemelen artık gaz sancısı çekmeye başlamıştır üstten rahatlıyor olabilir ama alt tarafında gaz birikiyor dur. Sıcak tutmak önemli birde gaz masajları var onlardan yapabilirsiniz. O kadar çok oluyor ki gazları. Ben nasıl bu kadar çok olabilir demiştim inanamamıştım. Birde ek destek olarak gaz ilaçları var onlardan da kullanabilirsiniz.