snmyrmg Bebeğim adeta huy değiştirdi, önceden uykuya rahat geçer dalardı uyanmazdı şimdi ise 3-4 gündür gözünden uyku akıyor ama dalamıyor uykusu çok kısa , uzun süre uyanık kalıyor canı yanmışcasına ağlıyor normal mi atak dönemi olabilir mi
isimsiz43 snmyrmg bizde 12 günlük olduk çok uyuyor dediğim çocuk şimdi uyumasiyla kalkmasi bir oluyor ağlıyor bir yeri mi ağrıyor burnumu tıkalı bilmiyorum ve bu durum üzüyor beni
newwmommy snmyrmg bizde 15 günlüğüz çok güzel uyuyordu bugun sancılandı sabahtan beri daha yeni uyudu gaz sancısıymış meğer gaz damlası verdik bir de masaj yapınca rahatladı sanırım üstü ince gelmiş üşümüş yavrum insanın bebeği rahat olmayınca kendi de huzursuz oluyor
edasusari snmyrmg benim 36 günlük memede uyuyor yerine koyunca uyanıyor tekrar bi döngü içindeyim çok yoruldum://
suzun0508 newwmommy biz de 16 gün olduk bugün oda derecesini vs söyledim zıbınla yatır dediler de içim rahat etmiyor bir türlü gaz olcak sanki korkusu memeyi 5 dk emiyor doyuyor diye düşünüyorum ama emin de değilim annelik delilik n
newwmommy suzun0508 zıbınla yatır diyolar ben de yatıramıyorum gaz olcak hasta olcak diye yelek giydirdim dün sancı çekiyor diye düşünün annelik hem delilik hemde çok zor
newwmommy suzun0508 evet ne annem var ne kaynanam kimsem yok arada arkadaşlarım geliyor o kadar zorlanıyorum ama napıcaksın işte