esmasel1 Dişle ilgili yazdığım kaçıncı oldu bilmiyorum ama artık yorulduk bebişte bende dişinde beyaz çizgi olustu sanki fotoğrafta çok net değil ama sizce hala daha var mı çıkmasına 🥲
birerkekbirkizannesii esmasel1 askım bızımde oyleydı doktor baktı diş yok suan dedı ama aşırı huysuzdu 3 gün sonra dişi patladı yanı bazı bebeklerın damağında belırtı olmuyor, suan yıne aşırı huysuz ama damağında sıkıntı yok emınım bu hafta diş çakacak
esmasel1 Rengarenk52 https://i.hizliresim.com/aopjiii.jpeg?_gl=1*nmqotd*_ga*MTYwOTA4NzEyNS4xNzUxNzQ2NTM0*_ga_M9ZRXYS2YN*czE3NTMwMzQyNjYkbzQkZzAkdDE3NTMwMzQyNjYkajYwJGwwJGgw Hadi ya başka bir sıkıntısı var o zaman