Kizarmisdondurma ay çok teşekkür ederim tam nokta atışlı yazmışsınız bende peynir lor falan sadece beyaz peynir düşünüyordum dediğiniz şeyleri duymuştum hiç girmem o zaman, salçamız memleketten var zaten sanırım ona hemen başlanıyoruz, suyuda açıkcası ben doğrudan ph araştırıp marka seçip verdim kaynatma soğutma ya da çocuk suyuna girmedim çok şükür bir sorunda olmadı, un kısmını bilmiyordum alternatif unlara yönelirim yani hiç duymamıştım, çok teşekkür ederim çok güzel ve net açıklama yapmışsınız kafamda da netleşti 🙏🏻💐