Merhaba sevgili anneler
Ufak ufak tadımlara başladık, kafama takılan birkaç noktada fikir almak istiyorum. Bebekler belirli bir süre tuzsuz, şekersiz ve baharatsız besleniyor bu konuda hiçbir sıkıntı yok. Fakat birkaç noktada kafama takılan şeyler var.
Bebeklerin peynir, labne , salça, bebek kurabiyesi gibi besinleri tüketme sürecinde bir kesim evde yapıyor bir kesim hazır alıyor? Hangisini önerirsiniz? Bende isterim her şeyi kendim organik yapayım ama sürdürülebilirlik olarak çok zorlanacağımı düşünüyorum. Yoğurdunu kesinlikle kendim yapacağım o konuda bir soru işaretim yok. Bir de bu bebek ürünü meselesi var örneğin un, özler gibi besinler de bebek için ayrı satılıyor, bunların o şekilde tüketilmesi mi şart? Son olarak su mevzusu var, bebek çocuk suyu da satılıyor kaynatıp verenlerde var. Genel anlamda bu konuda nasıl yol izlediniz? Fikirlerinizi merak ediyorum. Teşekkür ederim 💐