anneyimben25 Kızlar oğlum 3,5 yaşında kreş için alacağım ama bedene karar vermedim 2-4 yaşmı alsam 4-6 yaşmı alsam en azından 2-3 sene giymesi için? Kullananlar bedenş hakkınde bilgi verebilir misiniz?💝
BuzluKahve anneyimben25 Tulum seklinde olanını 3 kış kullandık. Harika bir şey. Ayarlamalı olduğu için büyük alın
sek_kahve anneyimben25 beden ölçülerinde yaş değil de boy ölçüleri yazıyor, bir tık büyüğünü alın bence. Ben de öyle yapmıştım 2 yıl kullanmıştık. Bu sene tekrar alıcam