Benim bebiş de böyle oldu.Atpik dermatit dedi(egzama)Bepanthol atopik için losyon ve sensiderm diye bir kremi var.Kortizonlu değil.Sensidermi çok kızarık olursa sür dedi.Diğeri günlük.Bir de Mustela stelatopia şampuanı aldım.Vücuda da sürülüyor.2-3 güne geçti.Umarım siz de faydasını görürsünüz.Bir de duş lifi bez sünger kullanmayın