Merhabalar bebegım 3605 gr dogdu.Başta doğal olarak kilo kaybetti fakat 10. Gün kontrolunde 3600 e ulasmıstık tekrar.15. Gün kontrolünde 3550 gıbı bısey cıktı ıste sonra baskılar basladı süt azlıgı ve az mama verıyorsun gibi.Meme+ mamayla beslıyorum.Cocuk memede sut bıtınce zaten aglıyor her zaman meme artı mama verıyorum doydugu zaman zaten anlıyorum keyfı yerınde oluyor uyuyor .Aç bırakma gıbı bı durum yok ama baskıdan cok sıkıldım.Doktorumuz cok da terlıyor olabılır dedı.Oda sıcaklıgını da dusuk tutmaya calısıyoruz.Ama bana sen terlıyorsun o yuzden cocuk cok terlıyor bıle denıldı.Ben artık napcagımı bılmıyorum cocuk ıstedıkce meme artı mama verıyorumMamada ve memede bir sınırım yok ıstedıkce veriyorum zaten .Psıkolojik olarak zorlanıyorum. fikirlerinizi yazarsanız yardımcı olurswnız sevinirim.