Bebeğimin dışkısı mukuslu, yeşil ve sulu ıkınarak ishal şeklinde yapıyor dışkı testi yapıldı bi şey çıkmadı doktor süt alerjisi olabilir 15 gün diyet yap dedi.
Tereyağı, kek bisküvi hiçbir şey yiyemicem
Bu durum ne kadar sürer başka bir şey olma ihtimali var mı