Kırkım yeni çıktı sayılır lohusayım diyebilirim kızlar bi tuhaf duygularım var bi bakıyorum iyi bi bakıyorum kötü mesela bebeğimi aslında çok seviyorum içime sokasım geliyor ama benimseyemiyorum yabancı gibi başkasının gibi sadece anne olarak yapmam gerekenleri yapıyorum bakıyorum ilgileniyorum ama benimseyemedim bi tuhafıma gidiyor böyle olduğu içinde üzülüyorum ne zaman geçecek bu düşünceler