Kızlar kızım 2.5 yaşında anne gel baba gel nene dede su bebeğim bu tarz kelimeler konuşuyor ama kısıtlı kelimelerle kendini ifade etmeye calısıyor tuvalet alışkanlığını kazandık cok şükür anne çiş diyor ama çok kısıtlı konuşması yani göz temasımız var hareketli çocuklara bayılıyor oyun oynamayı cok seviyor farklı bir tanıyı konduramıyorumda çünkü çamaşırını indirir tuvalete girer ayakkabısını giyer çıkarır çatal kaşık tutabiliyor tek sıkıntımız konuşması ne yapabiliriz dil terapistine götürmek istiyorum ama 3 yaşı bekle diyorlar bilemiyorum neler yapabilirim🥹