Merhaba
27 yaşındayım oğlum 2 yaşına girdi bu ay şimdi size soru nasip ederse tabi Allah aralık ocak gibi hamile kalıp oğlum 3 yaşını doldurunca doğum yapsam mı daha iyi yoksa seneye hamile kalıp 4 yaşını doldurunca kalsam mı iyi 2 çocuk istiyoruz fazla ara vermek istemiyorum ama zorlanmaktan çok korkuyorum oğlum çok hareketli bir çocuk bua arada