Selam kızlar,yenidoğan bebek bezi ve ıslak mendil önerisi olan varmı,yeni doğum yapmış annelerim yardımcı olurmusunuz,3 yıl önce ilk kızıma Jenny willynin yenidoğan bebek bezini kullanmıştım o dönem güzeldi ama şuan içeriği nasıl eskisi gibi mi bilmediğim için başka önerilere bakmak istiyorum.simdiden teşekkürler