selmagokk Kızlar bu mama gazmı yapıyor bi yorumda görmüştüm özellikle bebeğim durmuyor gazı çok oluyor acaba bu mamadan dolayımı gaz yapıyorsa önerebileceğiniz bir mama varmı
Lazziya23 selmagokk kaç aylık ben ilk 4 ay sma comfort kullandım gaz için özel oluyor o sonra optiproya geçtim ama