Arkadaşlar 2. Ay aşısını yaptırmıştım sıkıntı olmadı şuan oğlum 4buçuk aylık oldu ve kolunda yeni büyük kırmızı top oluştu sert baya ve büyük ortasında biraz iltihap var normal mi ? Herkes olur öyle kuruyup iz kalacak diyor ama tedirgin oluyorum onu gördükçe