1prensessannesi Kızlar on kamare çok kötü çıkarıyor nedense bildiğiniz tüyo program vs var mıdır. Herkese bakıyorum efekt li biseyler yapmışlar ya da fazla pruzsuzluk kullanmışlar ama bu intg dan değil başka bosey kullanıyorlar büyük ihtimal. Bilenler yazabilir mi?
elisa2705 1prensessannesi İPhone kaç kullanıyorsunuz ön kamera kötü çıkaması imkansız cam gibi kameraları hiç bi uygulama bile kullanmaya gerek görmüyorum ben açıkçası sizin telefonda bi sorun olabilir ayarlarında
1prensessannesi elisa2705 yok sanmiyorum sorun olacağını iphone 15 var bende yeni aldım sayılır. Kötü dediğim nasıl anlatsam çok ayrinti çekiyor yüzümdeki 3n ufak noktayı bile çıkarıyor. Bunu sevmedim bi ayarı falan mi var anlamadım . Ya da nasıl diyim bıyık mesela öyle net çıkarıyor ki tek telini bile 😁