İstenmeyen bir gebeliğim mevcut. 6 haftalık. Beta perşembe 1150 dün ise 14000 cıktı. Bugün ultrasonda ise cook zor sekilde keseyi gördük bebek göremedi doktor. Ve boş gebelik olabilecğini söyledi. Buna sevindim cünkü vicdan yükü ağır. Haftaya gel dedi. Progesteron ise 6.8 cıktı gebelikte en az 10 olması gerekiyor diyorlar. Sizin bu haftalarda değerleriniz nasıldı. 6 haftalık bebek görünmediği sonrasında göründüğü oldu mu?