Su çiçeği ve beşli karma sanırım. Ateşi çıkmadan ateş düşürücü önlem amaçlı vermenin çok yanlış olduğunu söylüyo doktorlar ateşi yükselirse verirsiniz. Hatırladığım kadarıyla bizde ateş huzursuzluk yapmamıştı. Bebek hastayken hiç bi aşıyı yapmıyolar diye biliyorum kuzenin bebeği grip diye yapmamşlar iyileşince gel demişler