asafimkavun Konuşmasini nasıl desteklediniz, yapılmaması gereken şeyleri nasıl ogrettiniz mesele kendine çevreye zarar vermemeyi dur denilen yerde durmayı söz dinlemeyi
dilarakrt asafimkavun vallahi hep konuşarak bazen zorlarsa benim kızıyorum ceza asla vermiyorum ama benı çok zorladımı arada sesim yükseliyor sonra vicdan azabı çekiyorum
babymamma asafimkavun öncelikle o bi robot evcil hayvan veya köle değil eğitmek kavramı çok yanlış öğretmek daha doğru olacaktır çocuk bu dur diyince dursun otur diyince otursun diye bir durum yok güzel güzel konuşarak deneyimlerek merakını gidererek bazen canı acıyarak ama en çok da izleyerek öğrenir çocuğunuz kaç yaşında ne gibi beklentileriniz var da böyle bir post açtınız çok anlayamadım açıkcası
Ogulluana asafimkavun bol bol konuşarak tek seferde bir şey öğrenmesini beklemek çok yanlış zamanla anlıyorlar.
Pirasalipuding asafimkavun bebekler çocuklar ayna gibidir önce kendimiz dikkat edeceğiz evde ,sonra sürekli konuşarak,kitaplar okuyarak bol bol dışarıya çıkarak daima pozitif ve destekleyici olarak doğru bir yol izleyebilirsiniz
Beyzaveduru dilarakrt bende ya aynı durumdayım. Sabrımı çok zorluyor ne yapacağımı şaşırmış durundayım
MamaUygarVibes asafimkavun dışarıya çok çıkardım her gün yeni bir yerlere götürdüm. Kitaplara çok çok ilgiliydi zaten bir de oğlumda en sevdiğim şey birinin bir eşyasına dokunma diyince dokunmuyor. 1 yasindafalan kendine ait olmayan oyuncakları almak istiyordu her seferinde uyardım o bizim değil diye zamanla dürtüsünü kontrol etmeye başladı ama tabi bu biraz mizaclada alakalı bir durum.