Bunalıma girdim yemin ederim ya 8 ay 25 günlük geceleri 10 dk bir uyanma, tutumup kalkıyor bir de düşüyor ağlıyor, uykusu gelince uyutmaya çalışıyorum ağlıyor nedir bu ya doğduğuma pişman etti vallahi artık sesini duymamak için kulaklarımı kapatıyorum uyku desen zaten yok yemek yedirsem zorla yiyor bazen sorgularken buluyorum kendimi artık