Merhaba arkadaşlar
5 senedir anksiyete ve panik atak rahatsızlığım var ilaç kullanıyordum fakat gebe olduğumu öğrenince bıraktım. Hamileliğimin ilk 6 ayı gayet iyiydi taa ki son döneme giresiye kadar ataklarım düşünceler beni çok zorlamıştı. Çok şükür doğum yapalı 1 hafta oldu ama ben aşırı halsizim kolumu kaldırmaya dermanım yok hasta gibi ve ölecekmişim gibi hissediyorum bir yandan içten üşüme gelirken bir yandan ateş basıyor gibi, bayılacak gibiyim. Yüzüm ve vücudum da bembeyaz dün de uyuyamadım sürekli nefesim kesildi uyumaya çalışırken korkuyorum acaba bir sorun mu var da bilmiyorum diye bu yaşadıklarım normal mi yaşayan var mı geçecek mi bu günler dertleşecek arkadaşım yok buraya yazıyorum yeni ameliyat geçirdim tabiki hemen kesilmeyecek bazı belirtiler ama dediğim gibi korkuyorum dertleşmeye ihtiyacım var :(