Bebeğim 8 aylık emekliyor tutunarakta ayakta duruyor. Ben kollarından tutup yürüttüğüm zaman sol ayağını düz sağ ayağını ise dışa doğru basıyo. Bu normal mi sizce 9. Ay kontrolunde doktora soracağım fakat burda bi sormak istedim aynı durumda olan var mı acaba tam yürümediği için mi yapıyor ama neden sadece sağ ayağı 🤔