nnoktaa doğumdan önce regl olduğumu unuturdum. Hatta takvime bakmazsam ya da hatırlatıcı olmazsa regl olacağımı unuturdum ve hazırlıksız işe bile giderdim. Tampon kullandığım için de hissetmezdim regl olduğumu ağrı da olmazdı normal bir gün gibi geçer giderdi çok düzenliydi saati saatine olurdum. Doğumdan sonra daha sancılı, daha uzun regl olmadan en az 1 hafta önceden başlayan bel ve karın ağrılarım var. Emzirmeyi bırakalı 5 ay oldu hala eski düzenime tam dönemedim. Hiç sevmiyorum artık regl olmayı. 37 yaşımı dolduracağım yakında, artık menopoza girebilirim diye vücuduma sinyal gönderiyorum. Bitsin bu regl çilesi diyorum. Keşke doğumdan önceki halime dönsem 😞