gizememre ben de göğüs ucu yaralarından çok çektim. Lansinoh başta iyiydi ama yaralar büyüyünce çare olmadı. Çareyi garmastan+avent göğüs kalkanında buldum. Hala göğüs uçlarım hassas ama eskisinden eser yok🧿
Onun dışında normal doğum yüzünden hemoroid olmuştu, ılık su oturma küveti ve hemoroid oturma simidi çok iyi geldi 😊 o simit olmasa başlarda hiç emziremezdim.
Bir de emzirme sütyenleri. Ben h&m’den almıştım, onlardan da memnun kaldım.