nilsara Hanımlar bebeğim 8 aylık oldu hangi marka suluklardan bebekler daha memnun ufak biberonla veriyorum ama artık yetersiz geliyor kullanıp memnun kaldığınız suluklar hangileri ve hangi özelliklerinden dolayı tercih ettiniz
balyanakannesi_ nilsara munchkin tüm postlara yazıyorum harika bi suluk. Mama sandalyesinden uzun atlamalara duvarlara çarpmalara dayanıklı. Hiiiç akıtma yapmıyor. İçinde su kaldığında koku yapmıyor. Uzun süre kullanabilirsiniz kırıldı vs derdi yol
oylesinebiri__ nilsara Philips avent alıştirma bardağı kullanıyoruz pipetli olanı bebeğim bilmez diye almıyorum
meeerve nilsara ay bende çok araştırdım en son artık ne olacaksa olsun dedim chicco aldım ısı geçirmez olanlardan bebeğimle bir kaç pipet denemesi yapmıştık ama üstüne düşmemiştim gelince denedik bir iki denemede öğrendi hemen şu anlık çok memnunum
nilsara oylesinebiri__ bardak kullanıyoruz ama üzerine çok dök tüü hani bu yüzden böyle biberon tarzı gibi suluk tarzı gibi bir şey olursa dedim daha kullanışlı olur diyorum
aarges nilsara munchkin kullanıyorum doğduğundan beri çok memnunum sıfır akıtma bebeğim kaç defa fırlattı attı kırılmadı avm kaybettik bulamıyınca tekrar sipariş ettim çok memnunum
tahin nilsara bebeğiniz emiyor mu bana mı öyle geldi bilmiyorum ufak alıştırma biberonuyla suyu verdim o gün sanki memeyi tutmak istemedi böyle üç delikli farklı bir başlıkla veriyorum ama oda küçük yani büyükler de biberon uç bilemedim napsam meme reddi mi yapıyor
nilsara tahin evet bebeğim emiyor hayır öyle düşünmeyin bence bi şans verin bebekler sadece biberondan dolayı meme reddi yapmaz belki bi ağrısı vardır belki istemiyordur bilemiyorum ama bunlarda bi seçenek
nilsara oylesinebiri__ bundan var bende ama bunu yemeye çalışıuor içmiyor ve sürekli boğazına kaçıyor öksürüyor devamlı
tahin nilsara zaten bir gün oldu bende korkuma bıraktım hemen pipete de alışabilir gibi gelmiyor erken sanki