Başlıkta da belirttiğim gibi kızım 6.hastalık hastalığına yakalandı vücudunda kırmızı kırmızı benekler çıktı çok halsiz ve ateşi var doktora götürdüm fakat bu hastalığı daha önce yaşayan tecrübesi olan var mı ne yaptınız süreci nasıl yönettiniz yardımcı olur musunuz